crossmyheart

Alla inlägg den 25 december 2011

Av crossmyheart - 25 december 2011 11:59

Idag är det ju juldagen och nu håller typ alla i min familj på med sina julklappar och provar allt mm. Men idag kommer också min mormor och morfar hit oc så ska vi få våra sista julklappar av de. Men igår så fick jag lite olika julklappar men  jag fick en sak som var en låda med typ tio nagellack och det var så att man kunde måla med en vanlig borste liksom man gör på alla nagellack men sen kunde man också dra upp en penna och så tryckte man försiktigt på själva burken och så kom det nagellack fast bara lite och så kunde man göra VÄRLDENS coolaste naglar! Jag har gjort schack rutor påmin tumme och har tagit kort på det så idag fast lite senare ska jag lägga upp bilderna på min ASCOOLA tumme! Vad fick ni i julklapp?


/alva

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards