crossmyheart

Alla inlägg den 9 december 2011

Av crossmyheart - 9 december 2011 19:47

Heej, idag red jag Sara!! Det var sjukt länge sen jag red henne... hon är helt underbar att rida och hon är så mysig i boxen och så klart en ängel  ! Arrå, vi gjorde serpetin bågar och det var kul för det var en utmaning för mig för Sara är jätte känsligt men hon har fått ett ny gummi bett. Hon var ganska pigg men ändå snäll. Det gick super bra men sen när Alva var på Lucia träning så myste jag med Calippo :D Han var jätte nyfiken på min mössa (märket Bula mössa) och han pussade mig jätte mycket på kinderna och på pannan och så klart så bet han i min mössa -.- så söööööt! Han är så ung och det betyder att han är JÄTTE nyfiken på ALLT. Men det var allt om ridningen! Herrå


Pussokram

Av crossmyheart - 9 december 2011 19:41

Heejsan! Idag har vi gäster från London som ska stanna över helgen och dom är jätte roliga!  hahaha lol men nu är vi på väg till "Ice Baren" i stan.... det är ett bar gjord av IS!! OMFG häftigt. Men annars har jag varit i Täbban och köpt massor med julklappar åt min familj och kompisar. Måsta köpa mycket mer för jag har bara gjort hälften av allt.   


Vi syns sen och när jag kommer hem så ska ni få veta hur det va! :D herrå


Pussokram<3 /Tabbi

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards