crossmyheart

Alla inlägg den 10 december 2011

Av crossmyheart - 10 december 2011 17:16

...på mina kläder till min kompis tjejmiddag!

    Berättar om tjejmiddagen när jag kommer hem!  

Av crossmyheart - 10 december 2011 16:54

Nu kom jag hemfrån julshowen och jagberättar mer om den sen för nu måste jag skynda mig för jag ska på min kompis tjejmiddag och måste fräsha upp mig! berättar ikväll!


/alva

Av crossmyheart - 10 december 2011 12:56

Heej, nu är jag på väg till stallet igen för att släppa in hästarna. Men innan det så var jag i stallet med Livia och vi mockade, vattnade, och höade hästarna! Det var kul men man blev SUPER trött...   haha lol men juste.... Ice Baret! Det var jätte coolt för allt var gjort asså ALLT var gjort av IS. Även glasen och möblerna, så coolt men vi drack nåra saker. Jag drack en som hade nåt alkoholfritt och den hette Crystal. Men det var allt. Herrå


Pussokram<3 /Tabbi

Av crossmyheart - 10 december 2011 11:14

Igår så var jag ju ledig och då åkte jag till min kompis stall och så fick jag rida hennesD-ponny lite! Det var jättekul! Efter det så red jag ju på min ridskola och efter jag hade ridit min kompis häst så kännde jag för att rida en stor häst igår! Har inte ridit en större häst än typ en mellan C-ponny sen förra vintern, så det kändes bra och göra det! Så jag red Candy och vi hade dressyr och vi red utan stigbyglar i trav och gjorde serpentinbågar! Candy är typ den skumpigaste hästen i stallet! Jag var nära på attskumpa av! hehe. Efter ridningen hade jag luciaträning! Vi tränade lite på hur vi skulle stå/gå o.s.v När jag kom hem så böt jag kläder och så åkte jag, mamma och pappa till nåra vi känner för de hade typ en liten fest med både barn och vuxna! Det var kul! Och så kollade vi på "idol" och AMANDA F VANN! Jag hejade på henne men jag tycker också att Robin är bra! Vi får hoppas att det går bra för båda. Vi kom hem ganka sent så jag vaknade typ elva idag  .  Idag ska jag till stallet ca två för jag ska ju vara med i luciatåget idag på julshowen! Det ska bli jätteroligt! Efter det så ska jag till min kompis tjejmiddag!


ps: idag är det nobeldagen!


/alva 

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards