crossmyheart

Alla inlägg den 3 december 2011

Av crossmyheart - 3 december 2011 21:52

Sitter i sängen med Ipaden och är väldigt trött efter idag. Men jag ska typ dricka lite vatten, kanske läsa lite i en bok och typ...........SOVA!!!! Imorgon lägger jag upp pepparkaks bilderna. / alva

Av crossmyheart - 3 december 2011 17:26

Idag har jag varit i stallet från halv elva på morgonen till halv sex på kvällen. När jag var där så pyntade jag till Sinpan och Viggo. Jag är supernöjd med både boxarna och jag kommer ta foton på de någon annan dag och lägga upp de till bloggen senare. Vi bytte underlag på ridhuset också så nuär det väldigt fint men det ligger lite slit bakom det hela men det är det värt. Men nu är det ÖVERDRIVET dåligt väder, det spöregnar och blåser så jag var nästan nära på att blåsa omkull och så jag nästan inte kunde hålla i en dörr. INTE KUL!!! Måste få snö, det är så mycket bättre, mysigare och bara BÄTTRE än det hära skit vädret. Hoppas det snöar snart eller ialla fall slutar att ösregna och slutar att blåsa!!! Ialla fall så idag efter middagen ska vi baka pepparkakor!!! Ska bli kul men jag bloggar lite mer senare och kanske lägger upp lite bilderfrån pepparkaks baket!!


/alva 

Av crossmyheart - 3 december 2011 09:19

Idag ska jag julpynta i stallet! Jag ska pynta åt Sinpan och åt Viggo. Och bara så ni vet så är Tabbi på någon klassresa i Brollsta tror jag så hon kan inte blogga på ett litet tag. Men ialla fall så efter jag har pyntat får man korv med bröd och sen ska alla hjälpa till att byta underlag på ridhuset. jobbigt men om man ska använda ridhuset måste man ju hjälpa till med det jobbiga också. Eler hur? Innan jag ska till stallet så kommer min mormor och morfar förbi och jag ska få en present av de!!!! De har varit i Eypten (vet inte hur det stavas) och de köpte något till mig och de ska dricka lite kaffe och äta lite fika också. 


ps:Jag hörde att det ska snöa imorgon (söndag) !!!!!!!!   


/alva  

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards