crossmyheart

Alla inlägg den 13 december 2011

Av crossmyheart - 13 december 2011 19:34

Här kommer fyra små bilder på de tre stall tjejerna med en sjukt bra blogg!!

          Det här är Ellen och Candy!   Och det här är Sigrid och Espe!  Och det här är Estelle och Space! Och här är alla söta små hästar som kollar fram ur sina boxar!!!!!!!



         (Bilderna är tagna från deras FaceBook sida/ säg till om viinte får ha de här bilderna här!)


/alva

Av crossmyheart - 13 december 2011 16:50

För några dagar sen gick jag (alva) med på att göra ett länkbyte med tre tjejer som vi känner som har en blogg på bloggplatsen! Så gick ag in på deras blogg och kollar och så har de lagt in ett inlägg om våran blogg så nu måste vi göra ett till de för jag hade typ glömt bort detlite! hehe! Men de heter Ellen, Sigrid och Estelle och de är 12 år och går i ollika skolor men är i stallet typ varje dag och är tillsammans då! De bloggar om deras dagar i stallet!!!!!! Du klickar HÄR om du vill till deras fina blogg! Deras favorit hästar heter- Ellens favohäst är: Candy (Candy Boy), Sigrids favohäst är: Espe (Especial) och Estelles favohäst är: Space (Space The Man) Därför heter deras blogg www.heejsec.bloggplatsen.se alltså för att S=Space, E=Espe och C=Candy!! 


Lägger upp bilder på de senare för nu måste jag åka!Hej då


/Crossmyheart 

Av crossmyheart - 13 december 2011 14:39

Heej, nu är jag hemma från  skolan och Lucia showen. Det var fint med Lucian och vi fick sov morgon idag för att vi skulle bara kolla på Lucia och det började kl 9.15 annars brukar jag vara i skolan kl 8.20 så det var bra. Inte bra för min bror som är med i skolbandet och dom måste spela till Lucia showen, han fick vara där kl 6.15 Helt galet asså!!!!! Men han fick varkna kl 5.15 så synd om honom   Arrå men vi hade bara 2 lektioner på hela dagen, fett skönt för annars brukar vi ha 4 men på grund av Lucian. Men de lektionerna var det bästa: Gympa och Matte (matte är inte så rolig men den här lektionen var det!). Det var naaaaaaaaajs. Men det var allt för sen ska jag till piano lektionen............................ hehe men herrå


Pussokram /Tabbi 

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards