crossmyheart

Alla inlägg den 8 december 2011

Av crossmyheart - 8 december 2011 16:55

Idag så har jag gått i skolanoch så har jag varit på lufsarna och så skulle jag gå på min musik men min lärares dotter är sjuk :( Men ialla fall så är jag LEDIG imorgon för alla lärare ska göra tråkiga saker så vi får vara LEDIGA!!!!!!!    !!!!!!!!!

Imorgon ska jag till min kompis stall och kolla på hennes egna häst!! Ska ha julshow i stallet på lördag och så ska jag på tjejmiddag och kolla på tävling tror jag! Jag får en hel helg i bara stallet!


ps:Jag och Tabbi snackade igår och våran statistik har sjunkit väldigt mycket så ville att ni säger bloggen till ALLA ni känner för när vi har många läsare igen så ska börja att ha tävlingar och länkinlägg mm men bara när vi har många läsare så SNÄLLA hjälp oss!


/alva 

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards