crossmyheart

Alla inlägg den 1 december 2011

Av crossmyheart - 1 december 2011 16:48

Idag har jag haft en vanlig dag i skolan med svenska med SO prov (hehe lite konstigt), NO, SO och musik. Efter skolan så gick jag på lufsarna och från halv tre till halv fem. Efter lufsarna brukar jag ha gitarr och piano men min lärare var tydligen sjuk idag så jag ska ha en mysig eftermiddag hemma. Nu sitter jag med min tjocktröja och fryser och äter HARIBO från HARIBO kalendren imorse. På tala om att jag fryser snart måste det komma snö. Det här vädret som är nu är mycket värre. Nu blåser det sjukt mycket och regnar och är bara BLÄÄ!!!! Asså snö är SÅÅÅ mycket mysigare och roliare. Men ialla fall så fick jag precis en ny tomtedräkt till luciståget i stallet!!! TACK mamma!! Här är två små bilder på den!

  Visst är den fin!? Jag ska vara den ända tomtegubben på luciatåget!  

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards