crossmyheart

Alla inlägg den 17 december 2011

Av crossmyheart - 17 december 2011 11:06

Hann tyvär inte blogga igår kväll men på ridningen igår så hade tre stycken (inklusive mig) med sig fika och det år vi efter ridningen för det var sista gången igår innan jul lovet. Men jag red Gasen och det gick ganska bra! Gasen är stallets minsta häst men han är en B-ponny och så är han ganska envis och busig men annars kan han vara väldigt snäll och gullig! Asså han heter något jättelångt och komplicerat namn men han pruttar ganska mycket (hehe) så han heter nu mera Gasen eller Gas Knas! Men ialla fall så ska jag och min mamma och pappa till min pappas bror idag på tårtkalas! Efter det ska jag hem till min kompis och så ska jag sovaöver där! Men nu måste jag gå för mamma och jag måste köpa lite julklappar i Näsby Park Centrum!


/alva

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards