crossmyheart

Alla inlägg under november 2011

Av crossmyheart - 23 november 2011 18:52

Heej, idag har jag jätte ont i hela kroppen för att innebandyn och gymnastiken igår och jag lider av det..... = lider!! Skojaaa men jag sitter brevid Alva och hon skrattar ihjäl sig åt smilisen som får smisk på rumpan och en som sköt sig själv.

Men på ridningen red jag Macke och det var en ganska tråkig lektion men bra ändå. Han var inte så lat som förut och jag sa till Elin att jag ville rida söta, stora Sara!! Men hon sa kanske.... Vi höll på att göra avsaktningar från trav till skritt. Men det var allt om idag och heja Petra!! ( Alvas mamma! ) Herrå


Pussokram<3 /Tabbi

Av crossmyheart - 22 november 2011 19:10

Nu har jag ÄNTLIGEN fixad headern  ! Den blev kanske lite för stor? Vad tycker ni? Jag ska prata med Tabbi coh så ska jag se om man kan göra den mindre och om Tabbi ens gillar den. Tänkte att jag kan göra med någon annan data så jag kan ha bild på hästar också !


ps: kommentera och ställ gärna frågor ! 


/alva

Av crossmyheart - 22 november 2011 15:37

Heej, det har varit en "OK" dag för mig men vi jobbade som vanligt men när vi skulle ha gympa så ägde jag!! Vi hade innebandy och gymnastik samtidigt och jag ägde på båda. Först så gjorde jag 4 elr 5 mål mot den andra laget och sen så klarade jag stå på händer på gymnastiken!! YEEEEEYYY!!  Men efter det var det matte.... världens sämsta tid för matte, precis efter 1 och en halv timmas gympa -.- men arrå sen så skulle Malin och Maria (Märkt att båda börja på "M"?? lol) mot samma håll och jag skjuttsade båda två på cykeln men så klart inte sammtidigt annars skulle jag dö och Maria gick hem så cyklade jag och skjuttsade Malin till tågstationen och vi pratade om vem vi gillade och sånt men det är lite PRIVAT snack! Vi köpte godis och Malin och jag såg typ världens längsta man framflr oss... han var typ 210 cm wow...Då kom hennes tåg och hon hoppade på. Då åt jag klart mitt Plopp och åkte hem!


Det var mitt galna vanliga vardag! Herrå


Pussokram<3 /Tabbi

Av crossmyheart - 22 november 2011 14:52

Idag på idrotten så sträkte jag min muskel i benet så jag haltar och kan inte vara med på dansen men jag ska kolla på för det är näst sista gången innan vi visar upp så jag måste veta vad vi ska göra i slutet. INTE KUL ASSÅ! Hoppas det är bättre imorgon för då ska jag rida. Håller tummarna! Idag i skolan har jag sträkt muskel, haft test i engelska och fått hem papper som man ska träna på inför ett prov vecka 49. 


/alva

Av crossmyheart - 21 november 2011 21:54

  Hej, jag håller på torka håret med hårtorkare och det är jätte kalt hos mig D' : buhuuu.... men jag håller på spela spel på FaceBook och det är kul men jag är jätte trött så vi syns imorn hörni! Natti Natt<3


Pussokram<3 /Tabbi

 
Av crossmyheart - 21 november 2011 19:45

Heejsan!  Idag var alla typ super trötta och orkade typ inte göra nåt men efter skolan så stannade Maria, Andreas, Fredrik och jag efter skolan för att köra fotboll och det var så himla kul!! Dom sa massor med skämt och verkligen misstolkade saker och retade en kille på fotbolls träning :S lol men annars var typ allt tråkigt men imorn är det gympa!! YEEESS 1 timma oh 30 min gympa och jag älskar verkligen det för jag är en sport människa  Herrå ses.


Pussokram<3 Tabbi


     

Älskar den så J*VLA MYCKET!!!

Av crossmyheart - 21 november 2011 19:25

Idag var jag i ett annat stall bort mot Vaxholm med min kompis Lovisa. Det stallet är mycket större än vårt stall och har mycket fler hästar. Det var jättekul att vara där och se hyur andra stall har det. Det stallet hade två sketisar! En tjej som hette Maddison och hon var svrt i både man och svans och på kroppen (hon var jättesöt!) och en kille som hette Tellus och han var ungefär isabelle färgad men lite mörkare på kroppen (han var också jättesöt men han var lite sur av sig). Ikväll måste jag göra min läxa :( och så ska jag läsa och hålla på med datorn lite. Ska prata med Tabbi om headern som snart ska komma upp!


ps:Sprid gärna den här bloggen! Berätta för ALLA! 


/alva

Av crossmyheart - 20 november 2011 22:39

Tjenare allihopa! Det är jag Tabitha fast kallas TB eller Tabi av Alva (den andra tjejen jag delar bloggen med), fråga gärna lite nåt om oss lite då och då för det skulle va kul att veta vad det NI vill veta. Idag har jag varit med en kompis och vi kollade på den nya Twilight filmen: Breaking Dawn och den ägde så jädrans mycket!!! ÄLSKAR den till dödens lol  haha skoj men Alva och jag måste bara fixa lite på bloggen lite men annars kommer det vara perfect! Herrå


Pussokram<3


P.S kolla, snälla kolla på Breaking Dawn så fattar ni det jag menar 

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards