crossmyheart

Alla inlägg den 25 november 2011

Av crossmyheart - 25 november 2011 22:53

Heej på er alla! Idag är jag super trött och jag vet inte varför men jag var tydligen bara det men i skolan höll vi på SO film reklamen som vi måste lämna på måndag för man ska typ få betyg på media som vi håller på mde nu.... aa och sen så var det inget speciellt för utom att jag fick snacka men killen jag små gillar och han e så gullig! Jag får inte säga vem  


Arrå men så gick jag hem och sen till ridningen och vi hoppade, jag red söta Quincy och jag kunde knappt rida idag! Jag tappade helt och hållet fokuset men annars var det jätte kul och varmt tills jag stog stilla för typ 10 min på medellinjen hehe. Det var allt om idag herrå


Pussokram<3 /Tabbi 

Av crossmyheart - 25 november 2011 19:42

Idag ska min kompis sova över hos mig och imorgon ska vi åka till Stinsen och kolla på Chris Medina och på hans skivsignering! Ikväll ska vi baka och göra lite tjejsaker. Här kommer lite bilder på oss!

  kolla noga nu!  lång näsa eller vad?   cp?     Så                                                                              här ser vi ut på riktigt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards