crossmyheart

Alla inlägg den 29 november 2011

Av crossmyheart - 29 november 2011 15:01

Idag ska jag ha dansuppvisning på min dans skola  !!!! Vi dansar till "Born This Way" med Lady Gaga!   Men jag var inte med förra gången för då hade jag ju sträkt en muskel men jag var med kollade påså jag skulle lära mig den!! Försöker träna nupå den själv men det är faktiskt lättare att dansa tillsammans med någon. Men min kompis Anabelle (som jag dansar tillsammans med) var int där förra gången så jag ska åka dit lite innan så jag hinner lära henne slutet!

Mina "idoler" i dans är Bounce!!!! De är bara bäst!!!!Här är två små bilder på det coola gänget!

 

                                   Bildkälla: google.com/bilder   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards