crossmyheart

Alla inlägg den 23 november 2011

Av crossmyheart - 23 november 2011 19:04

Idag är det ju 23 november som kanske många vet men idag är en väldigt speciell dag för just idag för ett år sen så fick min mamma en hjärnblödning. Det hände ju precis innan julen så det var en annorlunda jul. Det är inte så där jättemånga procent som slipper undan utan biverkningar som te.x förlamning eller andra livssjukdomar och det inte jättemånga som överlever så man kan säga att min mamma hade änglavakt för min mamma är samma gamla mamma men som tar mycket mer vara på varje sekund och väntar inte på att saker ska hända utan gör det för hon har lärt sig att livet är kort. Just idag ville jag bara säga att jag älskar min mamma mest på jorden och hon är värd en andra chans!

                               

                           ÄLSKAR DIG MAMMA!!!

/alva

Av crossmyheart - 23 november 2011 18:52

Heej, idag har jag jätte ont i hela kroppen för att innebandyn och gymnastiken igår och jag lider av det..... = lider!! Skojaaa men jag sitter brevid Alva och hon skrattar ihjäl sig åt smilisen som får smisk på rumpan och en som sköt sig själv.

Men på ridningen red jag Macke och det var en ganska tråkig lektion men bra ändå. Han var inte så lat som förut och jag sa till Elin att jag ville rida söta, stora Sara!! Men hon sa kanske.... Vi höll på att göra avsaktningar från trav till skritt. Men det var allt om idag och heja Petra!! ( Alvas mamma! ) Herrå


Pussokram<3 /Tabbi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards