crossmyheart

Alla inlägg den 30 november 2011

Av crossmyheart - 30 november 2011 20:14

Imorgon är det 1 december och då får man öppna chokladkalendrarna!!!!!!!!!!!!!!! Snart måste det seriöst komma snö! LÄNGTAR! När det är snö får man jul känslor och då är det mysigt men nu är det bara kallt och tråkigt ute. Håller ni med mig eller tycker ni att jag är ute och cyklar?

Av crossmyheart - 30 november 2011 20:01

Idag red jag Macke och vi hade vanlig dressyr men vi tränade extra mycket på olika övergångar. I början gick Macke ner i dikerna för att äta gräs men efter ett tag så fick jag någon rem som drog i betet varje gång han drog ner huvudet. När jag fick remarna på honom så gick det mycket bättre för när han försökte så märkte han att det gjorde onte så han slutade efter några varv. Efter lektionen fyllde jag på lite vatten till visa hästar och senkollade jag på när Tabbi red. Det såg bra ut!!! hehe. Klockan 18.15 så gick jag på lucia träning som vi ska visa upp ett luciatågpå julshowen i vårt stall. Jag ska vara en tomte och kanske leda en häst. På julshowen i vårt stall så är det lite tävlingr och uppvisningar (och ett luciatåg) och fika och så är det röstnning på finaste pyntade boxen. På lördag ska man om man vill till stallet och ta med sig eget pynt och så ska man pynta till sin skötar- eller pysslar häst. Jag ska pynta åt Sinpan (min skötarhäst) och Viggo (min pysslarhäst).  

Ska prova att dricka te snart!!! Har druckit det en gång men tyckte inte om det så nu ska jag prova igen!!!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards