crossmyheart

Alla inlägg den 26 november 2011

Av crossmyheart - 26 november 2011 17:12

Jag kom precis hem från Stinsen där jag och min kompis Tilly (som har en blogg som heter www.raisa.bloggplatsen.se) såg på Chris Medina när han sjöng och han signerade våra skivor! Bilder kommer lite senare men här ville jag bara visa hur vi fixade naglarna innan vi åkte!

Här är mina naglar innan:

 

Mina naglar efter:      Tillys naglar efter:          (Tilly tog inga innan bilder)         

Visst var de fina!


/alva

Av crossmyheart - 26 november 2011 11:45

Idag är jag sjukt trött! Vet inte varför men tror det var för vi la oss ganska sent igår kväll. Men jag är sjukt taggad för senare idag ska vi till Stinsen och kolla på Chris Medina och gå på hans skivsignering! Ska bli jättekul!   . Ska ta kort och lägga ut de på bloggen sen. Kan inte bärga mig! väntar och väntar........  


/alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards