crossmyheart

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av crossmyheart - 19 januari 2012 18:16

Sorry att jag inte har bloggat på tre dagar! Har bara inte hunnit men nu så är jag igång igen! Jag tänkte prata med Tabbi om en liten tävling och så! Om vi har en tävling, vad tycker ni att vi ska ha för slags tävling och vad tycker ni att man ska vinna! Kommentera med vad DU tycker!? Men ialla fall så tänkte jag om jag kunde hitta en sån här dag 1, dag 2, dag 3... osv. För då blir det mer inlägg och det blir mer bilder i inläggen och då tycker ialla fall jag att det blir roligare att läsa när det är bilder! Men det är ju så att man kanske inte kan ha en bild till varje inläggmen på såna här dag 1 grejer så är det nästan bilderi varje inlägg! Hur tycker ni att det låter?! Ganska bra ,va? Jag ska bara försöka att hitta en! O nån vet vart man kan hitta såna så kan de gärna kommentera och säga vart!!!!! Men ialla fall så har jag precis kommit hem från att jag spelade gitarr och piano lektion hos min musiklärare! Här är lite bilder på mina instrument! *blink*

 

                     (bildkälla:google)



                                                                                        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards