crossmyheart

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av crossmyheart - 15 januari 2012 19:41

Nu sitter jag i morgonrock för jag klev precis ut ur duschen så nu är jag fräsch och ren!!!Ikväll ska jag kollas lite på svt play och lite på Wild Kids som har börjat nu igen fast med en annan ledare! Jag tror att alla vet varför det är en ny ledare! Ska byta om till myskläder och sätta mig i sängen med datan och kolla på Wild Kids och med lite snacks/frukt i knät! Vad gör ni ikväll?



ps:Tack så JÄTTEMYCKET för att ni har spridit vår blogg! Nu har vi många fler läsare! Nu kanske vi börjar lägga upp lite tävlingar!!!! ...


                                                                            

Av crossmyheart - 15 januari 2012 17:27

Idag var jag ju hos min kompis för vi hade sovit över sen igår. Men igår la vi oss klockan ett och hon somnade före mig för hon har marsvin i hennes rum och de springer runt hela tiden så det kommer jättemycket ljud! Men hon är van så hon somnade. Men sen imorse så åkte vi till stallet tidigt på morgonen. Det var jättemysigt! (Hon har en egen häst). Sen red vi lite och fixade hästens grejer och sen åkte vi hem till henne och åt lunch! Lunchen var så att vi hade en liten brasa typ i en korg och hela hennes familj satt ute vid älden och grillade korv! Det var jättemysigt! Efter lunchen satt vi och pratade lite och var lite med hennes marsvin! Sen kom min mamma och hämtade mig och när jag kom hem så satt jag vid datan och så spelade jag lite gitarr! Nu sitter jag vid datan och lyssnar på Justin Biebers låtar på Groove Shark! Groove Shark är nästan som spotify men det kostar inget och det är lite mer komplicerat. Jag lyssnar på "U Smile" från albumet "My World, "Fa La La"(Feat. Boys II Men) från albumet "Under The Mistletoe", "Drummer Boy" (Feat. Busta Rhymes) från albumet "Under The Mistletoe", "One Time" från albumet "My World", "That Should Be Me" från albumet "My World" och "Baby" (Acoustic) från albumet "My World Acoustic"!!!!!!!!!    Typ VÄRLDENS bästa musik!!!!!!!!!!!!!!!! Hehe! Vad tycker ni? Gillar ni sån här musik? Vad har ni för musik smak??? Vem är er idol eller favvo låt????? <3


                                                                             

Av crossmyheart - 15 januari 2012 16:45

Heej, nu sitter jag här och lyssnar på Avril Lavigne! Super bra och messar med min kompis om en jätte dum kille som  tog bort oss från facebook när vi inte äns hade gjort nåt mot han, vi var jätte snäll mot han..... åååååhhh han är så dum i huvudet! Vill bara gå dit och säga det till han men ni vet inte situationen här för han är ALLTID taskigt inte bara då och då. Men nu snackar vi om nåt annat.  men nu har jag gjort min spanska presentations läxa, matte och engelska läxa! Jätte skönt att allt ät klart nu :D men nu ska jag gå och spela spel för jag har inget att göra så herrå!


Pussokram<3 /Tabbi 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards