crossmyheart

Alla inlägg den 7 januari 2012

-

Av crossmyheart - 7 januari 2012 13:05

Nu har jag gjort såna här bilder där det står /alva och /tabbi! Ska göra en till Tabbi men hon måste säga vilken färg hon vill ha! Här är min som jag kommer ha i slutet av varje inlägg!


                                                                                 

                                                                                             

Är den fin?

Av crossmyheart - 7 januari 2012 12:46

I tisdag, onsdags, torsdags och igår så gick jag på ridläger nere i stallet. I tisdags var vi 6 pers, i onsdags var vi 6 pers, i torsdags var vi 5 pers och igår var vi 4 pers. I tisdags så ramlade 4/6 pers av och en av de 4 var jag. Det ar så att vi skulle fatta galopp och så börjar min häst att skena iväg och då börjar Espe skena iväg och då börjar Quincy bocka och då börjar Space bocka och sen börjar min häst också bocka! Så vi ramlade av och jag ramlade av på mitt huvud så jag hade huvudvärk hela dagen så på eftermiddagen var det en timme kvar på ridlägret och då sa min ridlärare att jag kunde gå hem och det var nog bra för närjag kom hem låg jag i sängen hela kvällen och jag hade VÄRLDENS huvudvärk! Men ialla fall så på lägret ramlade 5/6 av för på andra dagen på ridlägret så ramlade en till tjej av och det var för hennes häst bockade. Men ialla fall så ikväll ska jag sova över hos min kompis och lite så! Bloggar mera senare !




/alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards