crossmyheart

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av crossmyheart - 2 januari 2012 15:46

Vad tycker ni om den nya headern? Ser mina ögon läskiga ut????? Jag vet inte men jag tror att jag tycker mina ögon serlite läskiga ut. Kommentera och sig vad du tycker!!!!!!! Om ni tycker det så gör jag en ny header!




/alva

Av crossmyheart - 2 januari 2012 15:04

Nu sitter jag och äter en Snickers och tidigare idag så har jag och min mamma varit i stan! Vi köpte lite grejer, åt lunch och bara gick lite. Jag köpte några krokar till min dörr (fast mamma betalade), en kjol och en blus (jag och mamma som betalade), en DVD med smurfarna och så hade jag fått en julklapp som jag redan hade så jag byte den mot en Justin Bieber bok och den är jättetjock så det kommer ta lång tid att läsa men det är bara kul! Nu är jag ialla fall hemma och ska bara ta det lugnt för på nyår sov jag över hos en kompis och vi gick och la oss sju på morgonen och vaknade halv två på da´n. Så jag är trött men måste liksom ställa tillbaka dygnet för jag ska på ridläger imorgon, på onsdag, på torsdag och på fredag! Bloggar mer sen!!!!!1 PUSSS



/alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards