crossmyheart

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av crossmyheart - 14 januari 2012 16:09

Idag så har jag varit i stallet på morgonen för att ta bort julpyntet! (om nån dag så kommer det bilder på julboxarna och när det var borttagget)! Och sen när jag kom hem såringde min syrra och frågade om jag ville rida hennes häst (vilket jag ville, hehe, såklart). så efter jag hade ätit lunch så gick jag ner till stalletoch så fick jag rida i typ en timme! Jag fick lite tips och man blir ju bättre när man har nån som står och skriker på en istället om man har nån som bara slutar tjata om man säger nej! Men man kanske blir lite trött på tjatandet när man väl rider men efteråt så märker man att man blir bara bättre av det! Snart så ska jag åka hem till min kompis och så ska jag sova över där!!!!


                                                                                        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej vi är två tjejer på tio och tretton år och vi har en blogg om hästar, musik, Justin Bieber, våra dagar och video och bild life! Hoppas ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Alla våra fina gäster

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards